Uwielbiam gadanie o niczym. To jedyna rzecz, o której coś mogę powiedzieć.

piątek, 25 marca 2016

Jeśli w Wielki Piątek deszcz kropi, radujcie się chłopi czyli szyty, bełyty - zawtra Wełygdeń!!





Drogi Czytelniku z okazji Świąt  - módl się (jeśli potrzebujesz), jedz (z umiarem), pij (jeśli lubisz), a przede wszystkim KOCHAJ. Kochaj szczególnie bliźniego, jak siebie samego.(co jest łatwiejsze, jeśli bliźni jest przystojny, wysoki, i potrafi oblizać sobie brwi językiem).

Tych cudowności życzy Ci Pieprz, (daleko od kraju ale z prezentem w postaci czekoladowego zajączka na kolanach)

20 komentarzy:

  1. I wzajemnie, Pieprzu, dużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  2. a wzajemnie ciociu Kabanowo:)) również na obczyźnie i z zajączkiem w tle;)a bliźni jest mega przystojny, brwi ma wylizane jak ta lala więc możesz mi pożyczyć, co by i moje wylizał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i niech Ci się taki oblizujący brwi trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. )))) tak się przejęłam, że jestem na diecie.
    zdrowych, słonecznych prawdziwie wiosennych ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też wesołych i spokojnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pogodnych i dobrej wiosny. Najlepiej w sercu i przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego nie tylko na święta :) Życzy nowa czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buziaki świąteczne moja ulubiona Pieprzyczko :* love

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że życzenia dla sióstr hetero i braci homo, oraz bi. No trudno, zadowolę się modlitwą.

    Lekkich świąt, Pieprzu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi Pieprzu,
    dziękuję i Tobie oraz tym, z którymi świętujesz lub/i za nimi tęsknisz niech się dzieje wspaniale w ten niezwykły czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milutkich, milutkich Ci zycze!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieprzu, ale żeby brwi?!

    OdpowiedzUsuń
  13. O matkoooo... brwi językiem?... znaczy taki plaskaty łeb ? Ale skoro sobie tego życzysz, to i ja życzę Tobie.. choć z niejakim poślizgiem.

    OdpowiedzUsuń