Uwielbiam gadanie o niczym. To jedyna rzecz, o której coś mogę powiedzieć.

czwartek, 14 lutego 2013

Mors ma­lum non est, so­la ius aequum ge­neris hu­mani



Spacer z z tatą

A kiedy będzie słońce i lato
pójdziemy sobie na spacer z tatą. 
Ja będę miała nową sukienkę,
Tato będzie mnie trzymał za rękę.

Pójdziemy wolno, prosto przed siebie,
Będziemy liczyć chmury na niebie, 
Będziemy liczyć drzewa przy drodze,
Będziemy skakać na jednej nodze.

Miniemy kino, przedszkole i aptekę,
Jeszcze spojrzymy z mostu, na rzekę, 
Jeszcze okruchy rzucimy falom,
Kupimy w kiosku różowy balon.

Kiedy będę już bardzo zmęczona,
Tato posadzi mnie na ramiona
(tacy będziemy jak nikt, szczęśliwi). 
A wokół ludzie będą się dziwić,
I wszyscy będziemy patrzyli na to,
Jak na barana niesie mnie tato.

(M. Mrózek - Dąbska)



Wydawało mi się, że to niemożliwe, jednak następnego dnia świat się nie skończył. 

26 komentarzy:

  1. ale na pewno był inny...
    Mój następny dzień taki był.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro, swiat sie nie konczy, tylko juz zawsze kogos w nim brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój też już nigdy nie był taki sam i choć to było 25 lat temu- pamiętam jak dziś niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za te słowa. Musiałam napisac żeby to z siebie zrzucić i zacząc normalnie funkcjonowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obyś zaczęła, ja dziś, po latach potrafię - tylko z pozoru.

      Usuń
    2. Czasami tak trzeba. Wygadać się. Albo wypisać...:)

      Usuń
  5. Myślałem nad jakimiś mądrymi słowami, ale ... Kondolencje Pieprzu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjmij serdeczne wyrazy współczucia Kochany Pieprzu. I trzymaj się..

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję... i przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To może ją otrzymam Cię za rękę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Chrum Pieprzu....Obtulam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam wrażenie, że bez Taty to już całkiem inny świat.

    Moje kondolencje Pieprzyku droga. Teraz trzeba czasu by było ciutkę lżej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od wczoraj myślę, co napisać. I nadal nie wiem:( Trzymaj się....

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi przykro... tulam mocno

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, dobrze wiem, co czujesz. Tęsknota towarzyszy mi każdego dnia. Pisz, wypisuj się, pomóż sobie w każdy sposób. To trudny czas. Czy jest coś trudniejszego?

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz juz nic nie bedzie tak jak przedtem. Sciskam Cie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspieram, przytulam, ściskam mooocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój Tato umarł miedzy innymi przeze mnie. Ty masz piękne wspomnienia, ja jedynie bajki, Trzymej je głegboko w duszy. Śmierci najbliżsych nigdy sie nie zapomina i nigdy nie przestanie boleć. Sciskam Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ciepła dla Ciebie, i pomyśl, że gdzieś tam są może inne, lepsze światy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze w takich sytuacjach brakuje mi słów, które mogły by nieść pociechę, wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciepłe uściski, tak niewiele można tą drogą...

    OdpowiedzUsuń
  20. Przykro mi, bardzo współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. W takich razach nie ma nic wartego powiedzenia. Trzymam Cię za racicę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję bardzo za ważne słowa i poklepania po plecach bez słów. Temat zamykam.

    OdpowiedzUsuń