Uwielbiam gadanie o niczym. To jedyna rzecz, o której coś mogę powiedzieć.

środa, 7 października 2015

Odurzająca mielonka czyli wywiad swobodny w zwisie.


Wiem, wiem,.ale od czasu do czasu można zrobić odstępstwo. Prawda?
W czasie kiedy w mojej głowie rodzi się następny post na temat logiki rozmytej, mogę przecież sobie swobodnie pogawędzić i odpowiedzieć na parę pytań jakie rzuciła w moją stronę Jaga . Za nominację dziękuję.
Oto seria pytań i odpowiedzi:

1. Jak się motywujesz do nie lubianych czynności

Nie motywuję się wcale. Od lat cierpię na ciężką i pogłębiającą się postać prokrastynacji .Jeśli czegoś nie lubię, to po prostu tego nie robię, choćby się waliło i paliło, a pod chałupą stała gawiedź z rozpalonymi pochodniami i widłami w dłoni. Cierpią na tym wszyscy, którzy mają ze mną kontakt, ale ja chyba najbardziej.

2. Najważniejszą osobą w twoim życiu jest...?

 Najważniejszą osobą jest taka, przy której mogę odsłonić miękkie, zarośnięte podbrzusze. Taka, która nie klepie mnie po plecach i powtarza "e, to nic takiego, ryj w górę, weź się w garść". Wiem, że ta osoba zrobi dla mnie wszystko. W moim życiu jest taka osoba, i dziękuję za to losowi. 


3. Zauważasz smerfa…zmieniasz dilera czy próbujesz go złapać?

Jestem maxi sceptykiem. Nawet jeśli smerf usiadłby mi na nosie i zaczął pitolić na harfie, pewnie pomyślałabym, że to katar i zdusiła w chusteczce.


4. Wehikuł czasu – gdzie się udajesz w pierwszej kolejności?

W pierwszej kolejności przenoszę się do 2006, żeby złapać moment kiedy doktora Who grał David Tennant, a potem proponuję mu wspólną podróż, jeśli obieca, że się nie przepoczwarzy w Matta Smitha. 

5. Dzień bez czego jest dniem straconym?

Bez muzyki. Mam słuchawki na uszach dużą część dnia, a czasem i nocy. Pewnie czeka mnie aparat słuchowy na jesieni życia. Nie lubię muzyki w radiu, dlatego słucham głównie TokFm - muzyka musi pasować do mojego nastroju, pory dnia, czynności jaką wykonuję. Teraz:




6. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?

Książka. Największą karą była kara niedotykania książki, czytałam wszędzie, także z latarką pod kołdrą. 

7. Twój paniczny strach wręcz fobia- przed czym?

Małym pomieszczeniem. Żelaznymi drzwiami, które się za mną zatrzaskują. Windami. Kopalnią. Jaskinią, Wąskimi przesmykami. Jeśli ktoś zatrzaśnie się ze mną w windzie zapamięta to do końca swojego życia, a nawet o jeden dzień dłużej. 

8. Gdybyś wygrał 20 milionów …. ??

To zapłaciłabym wszystkie kredyty swoich znajomych i zafundowała wszystkim cudowne wakacje trwające pół roku, na Islandii. Zimno? Hej
! W końcu to moje 20 milionów! 
A potem wybudowałabym świetne schronisko dla starych psów i ośrodek dla seniorów, w którym mogliby tańczyć, trzymać swoje zwierzęta, zakochiwać się i umierać otoczeni ludźmi, których lubią. 


9. Dobry człowiek to … ??

To człowiek, który każdego traktuje z szacunkiem, bez względu na różnicę poglądów, upodobań i hierarchii. 

10. Serial, do którego oglądania trudno jest Ci się przyznać przed znajomymi?

Przyznaję się do wszystkiego!

11. Po co Noe na arkę zabrał muchy i komary? Podobno wzrok miał dobry.

Było powiedziane "Brać wszystko". 


A ja nominuję wszystkich, których blogi znajdują się po prawej stronie, ze szczególnym uwzględnieniem tych najukochańszych!  Odpowiadać można pod spodem!!!

1. Najohydniejsza potrawa jaką spożyłeś.
2. Najgorsza czynność do wykonania w domu?
3. Wiesz kto to jest Kylie Jenner, bez zaglądania w Google?
4. Którego polityka polskiego z przeszłości lub teraźniejszości mógłbyś "łyżkami jeść" ? 
5. Co pokazała Pietrasińska? / nie, nie...żadne Google!
6. Kto jest najbardziej wpływową osobą w polskich mediach? I dlaczego?
7. Bajka z dzieciństwa, której nie znosiłeś. 
8. Przy jakiej muzyce "chodzi ci nóżka'?

I pytania premiowane tylko dla czytających od dawna (można zgadywać)- nagrodą jest świńska akwarela:

9. Jak miała na imię panna, która wyjechała na roboty do Hiszpanii i miała okazję zobaczyć węża, wysuwającego się z nogawki Pepe?
10. Czego zapalenie miał mój pies?
11. Jak się nazywa to takie puszyste, co mam wewnątrz?

Buźka dla wszystkich!
Pieprzu roztańczony. 

38 komentarzy:

  1. Ad.8. A tym znajomym z bloga tez?????
    No i mamy ta sama fobie... Brr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też! Ale tylko jeśli odpowiedzą na pytania;-))) Od jutra zaczynam grać!

      Usuń
    2. To ja koniecznie muszę pyknąć te pytania, bo mnie jeszcze taka kasa ominie!

      Usuń
    3. No dobra, jade. 3,5,6 - nie mam zielonego pojecia. Ani bladego. 1.- mleko z kozuchem prosto od krowy, bleeee!!! 2. Mycie okien. Mam to po mamie, ktora kiedys mi chciala placic, zebym tylki je umyla za nia! 4. Giertycha. Ha ha ha! 7. Wodnik Szuwarek. 8. Wstydze sie odpowiedziec;-)

      Usuń
  2. Witaj, trafiłam tu, do Ciebie, przez Jagę i jej zabawę. Przeczytałam parę wpisów i umarłam (prawie) ze śmiechu. Pozdrawiam serdecznie.
    Jestem trzecia do towarzystwa z fobią. Z tym, że zatrzaśnięta z kimś w windzie nic bym mu nie zrobiła, bo natychmiast bym umarła (czyli, przeżycia też by miał niezapomniane - wisieć między piętrami ze świeżym nieboszczykiem!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. colorado - bardzo mnie pogłaskałaś tym co napisałaś:-) Bardzo, bardzo dziękuję:-))))))
      Co do windy, ja niestety zmieniam się w zwierze - jak w piosence Starszych Panów 'twarz mi blednie, włos mi rzednie, psują mi się zęby przednie'...

      Usuń
    2. A podobno winda to najbezpieczniejszy środek transportu :-)

      Usuń
    3. Kalina - chyba za mało horrorów oglądałaś! Winda to taka żelazna trumna zawieszona w przestrzeni. Brrrr....obrzydliwe.

      Usuń
    4. Nie oglądam horrorów, bo... No, każdy się w końcu czegoś boi, prawda? ;-)

      Usuń
  3. Ja szybko na ostatnie, bo może będę pierwsza!
    Mizia, pierożka, puszek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tę historię, fascynująca! Ale mam słabą pamięc do imion, psiakrew. MOgłaby to być ta wycieczka autostopem, o mamuniu, akwarela mi przepadła?!
      A ja tak ładnie wizualizowałam sobie ten dom, basen, domek Pepe i jego garderobę! I fartuszek Mizi (?) Aaa!

      Usuń
    2. Moniś kochany:-) w pierwszym przypadku pudło. Mizia to ta od autostopu, która jest naszą wspólną znajomą na Facebooku:-) Masz już specjalną akwarelę za szybkość i 2 dobre trafienia!!! Dla Ciebie będzie specjalny skorpion i wieprzu razem.

      Usuń
    3. Wyję ze szczęścia!!!!!!!!!!!!! O, tak, Wieprzu z papieroskiem, Skorpion z mentalnym, bo wyrwał się z nałogu, który kilkanaście lat hołubił z wzajemnością. I tak się obejmujemy co? Skorpion na siodełku lub na oklep, wokół pełno zlewek i trupów. Broczymy w duszonych kartoflach z sosem i żremy bombonierkę!

      Usuń
    4. Brodzimy, nie broczymy! A ja bredzę!

      Usuń
    5. To przez to dzieło, które mię zmysły pomięszało.

      Usuń
    6. O MATKO!!!!!!!!! A napisane jest przecież: uważajcie o co prosicie, bo może się zdarzyć, ze to dostaniecie!
      Idę sapać w torebkę. I gdzie ten Ove, który miał mię obejmować ściśle?!

      Usuń
  4. PandeMonia była pierwsza, ale się lekko pomyliła. Dlatego ja też wystartuję do akwareli, bo BARDZO bym chciał ją mieć.
    Szybko odpowiadam:
    Panna miała na imię Mysia,
    pies miał zapalenie pierożka,
    a w środku to wewnętrzny puszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ove...wiedziałeś, że należysz do najukochańszych, prawda?:-) Zaskoczyłeś mnie Mysią, bo to taaaakie stareńkie! Oczywiście, należy Ci się nagroda...Trutututu! Masz jakieś specjalne życzenie co do rysunku czy zdajesz się na mnie? Oczywiście dodatkowo głaskanie puszkiem przez 5 minut. Gratis!

      Usuń
    2. Pieprzu... nie wiedziałem [puszcza oko] :) Rozpływam się ze szczęścia, skoro zasłużyłem na akwarelę :D Jak tak, to się już przyznam, że Mysię wygooglałem, bo tak dawno temu to Cię jeszcze nie czytałem, ale pierożka i puszek podałem z głowy.
      Nie mam życzeń co do rysunku, bo wszystkie, które widziałem, są świetne, więc i ten taki będzie. Jeśli już miałbym coś sugerować to najwyżej to, żeby (w)Pieprz nie była przedstawiona w papilotach względnie czymś innym ohydnym.
      Głaskanie... ymmm... poproszę! :)
      Wielkie dzięki!

      Usuń
    3. PandeMonia Wiedziała jednakże, że się kropnęła i się przyznała! Mizię zna, kocha i wielbi. Mysia taka podobna z nazwy, darujcie, czytając "Trafny wybór" Rowling, notowałam sobie nazwiska! Kto czytał, ten wie, jakie jest wysycenie nazwiskami tego dzieła. Kosmiczne.
      Ove, ja też nie czytałam wtedy Wieprza, ale ryłam w postach do żywego gruntu, a nawet fundamentów. Historia hiszpańska była napisana tak świetnie, że normalnie bym ją wydała na papierze. Wieprzu, pomyśl. Wszak jak kiedyś szlag trafi te piksele, to po Mysi nawet nagrobek z bajtów nie pozostanie.

      Usuń
    4. Ove i Moniś - Obejmijcie się ciasno i stańcie razem na tym najwyższym stopniu podium. Moi ulubieni zwycięzcy!!!!
      I bardzo dziękuję za taki miły komentarz o Mysi. Też lubię tę historię:-)

      Usuń
  5. 1. Najohydniejsza potrawa - spagetti z jajkiem.
    2. Najgorsza czynność w domu - ubieranie choinki
    3. Kylie Jenner? Nie wiem. Ale znam Kylie Minogę.
    4. Nie ma polityka, którego bym choćby lubił, ale najbliżej tego był Jacek Kuroń, może dlatego, że polityk z niego był jak z koziej d... trąba, za to człowiek wielki.
    5. Pietrasińska? Nie znam.
    6. Najbardziej wpływowa osoba w mediach. Możliwe, że Adam Michnik. Bo jest bardzo inteligentny, ma dużą gazetę, zna milion ważnych ludzi a oni o tym wiedzą i nie popisuje się w TV. Ludzie mający realny wpływ na bieg spraw tego świata, zwykle są mało widoczni.
    7. Wszystkie bajki lubiłem, bo ja lubię opowieści.
    8. Muzyka, przy której chodzi mi nóżka. Taka jak jitterbug z czołówki filmu Mulholland Drive, boogie, rock and roll z lat 60-tych. Takie starocie. Z mniejszych staroci Calling All Girls Queen, Who's That Lipstick Maamamu,... Pawana na śmierć infantki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ove - co do pytania nr 4 - raczej chodziło mi o aspekt rozrywkowy. Ja, na ten przykład, nie mogę się doczekać powrotu Nelli na scenę, z tęsknoty oglądam stare wystąpienia na youtube...
      I podobnie 6 :-) rozrywkowo to potraktuj.
      A ja nie znosiłam bajki o doktorze Ojboli - w jednym odcinku tramwaj obciął zajączkowi nogi, w następnym motyl spalił sobie skrzydła z połową odwłoka..brrrr....horror.
      Ładnie Ci nóżka chodzi:-)

      Usuń
  6. Chcę do tego domu straców :)

    1. Najohydniejsza potrawa jaką spożyłeś.
    To było coś azjatyckiego, nie wracjamy do tego.
    2. Najgorsza czynność do wykonania w domu?
    Każda jest najgorsza.
    3. Wiesz kto to jest Kylie Jenner, bez zaglądania w Google?
    Nie
    4. Którego polityka polskiego z przeszłości lub teraźniejszości mógłbyś "łyżkami jeść" ?
    Żadnego, chociaż może dałabym się skusić na Władysława Bartoszewskiego
    5. Co pokazała Pietrasińska? / nie, nie...żadne Google!
    Who is Pietrasińska?
    6. Kto jest najbardziej wpływową osobą w polskich mediach? I dlaczego?
    12 lat nie oglądam TV, listości
    7. Bajka z dzieciństwa, której nie znosiłeś.
    Czterech Pancernych - czy jakoś tak
    8. Przy jakiej muzyce "chodzi ci nóżka'?
    Przy muzyce Parov Stelar

    I pytania premiowane tylko dla czytających od dawna (można zgadywać)- nagrodą jest świńska akwarela:

    9. Jak miała na imię panna, która wyjechała na roboty do Hiszpanii i miała okazję zobaczyć węża, wysuwającego się z nogawki Pepe?
    Mysia? Marysia?
    10. Czego zapalenie miał mój pies?
    no i tym na p już było
    11. Jak się nazywa to takie puszyste, co mam wewnątrz?
    Ożesz... i na p też już było

    akwarelki nietechcozapech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margarithes - zrobię konkurs specjalnie dla Ciebie:-) Nóżka nam chodzi podobnie. Uwielbiam elektro swing, a Parov Stelar należy do najlepszych!
      Ja też nie wiem kto to jest Pietrasińska, wiem tylko, że według mediów odsłoniła kuciapkę.

      Usuń
    2. Przywykłam, że nigdy nie wygrywam, więc relaksik, patrzę sobie na czarnywpieprz kiedy tylko mnie najdzie ochotę, da się? Da! W mediach, to one wszystkie odsłaniają kuciapki i inne ciapki. /no dobrze, przwie wszystkie/

      Zostawiam taką nutkę i znikam

      https://www.youtube.com/watch?v=QH3Fx41Jpl4

      kiss

      Usuń
  7. No to proszę - a co .....

    1. Najohydniejsza potrawa jaką spożyłeś.
    WĄTRÓBKA bleeeeeee nigdy więcej. Na płucka nawet psa nie namawiam a serc nie prosponuję kotom.
    2. Najgorsza czynność do wykonania w domu?
    PRASOWANIE - DOBRZE ŻE MAM DWIE LITOŚCIWE DUSZE W DOMU KTÓRE MNIE WYRĘCZAJĄ
    3. Wiesz kto to jest Kylie Jenner, bez zaglądania w Google?
    LASKA Z ŁADNĄ PUPĄ
    4. Którego polityka polskiego z przeszłości lub teraźniejszości mógłbyś "łyżkami jeść" ? ŻADNEGO - NO MOŻE KIEDYŚ KUROŃ MIAŁ ZASADY
    5. Co pokazała Pietrasińska? / nie, nie...żadne Google!
    CIPĘ??KROCZE CZY JAK TO NAZYWALI DZIENNIKARZE - ALE ONA MA USTA BARDZO PODOBNE DO TYCH ORGANÓW WIĘC DLA DZIENNIKARZY ŻADEN SZOK
    6. Kto jest najbardziej wpływową osobą w polskich mediach? I dlaczego?
    BUUUuuuu ... nie mam pojęcia
    7. Bajka z dzieciństwa, której nie znosiłeś.
    JACEK I AGATKA ORAZ MIŚ Z OKIENKA - TOŻ TO DEBILNE BYŁO NAWET DLA KILKULETNIEGO DZIECKA
    8. Przy jakiej muzyce "chodzi ci nóżka'?
    ZALEŻY OD NASTROJU .... JAK NIE MAM NASTROJU TO NAWET ORKIESTRA FILHARMONII NARODOWEJ NIC NIE ZDZIAŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ogóle to gdzie moje maniery?? Dzięki za udział w quizie :) Nie wiem dlaczego niektórzy tak się plują i pultają o niewinne zaproszenie do zabawy.

      Usuń
    2. Jaga:-) a ja dziękuję za nominację. odpowiem szybko na to pytanie - kiedy na wszystkich blogach, jak zaraza rozprzestrzenia się jakaś zabawa w odpowiedzi i pytania, po 2 dniach masz dość. Po prostu staje się to nudne, wszędzie to samo!. Po drugie, jeśli dostaniesz nagle 8 takich nominacji, i będziesz chciała być w porządku i odpowiedzieć wszystkim, Twój blog będzie super monotematyczny. Można oczywiście sprawę zsumować i odpowiedzieć hurtem na 88 pytań. Tylko kto to przeczyta? :-))))

      Usuń
    3. Nie patrzyłam na to w ten sposób - jakoś tak mi się wydaje zawsze że grzeczność wymaga odpowiadać:) (hłe hłe - grzeczna się znalazła no nie ?? ) no i bawi mnie to, pod warunkiem że pytania nie są w typie "Twój ulubiony kolor".

      Usuń
    4. Jaga - mnie też można wątróbką i podrobami zabić. W tym roku idąc do restauracji poczułam, że muszę zjeść wątróbkę!! Muszę albo umrę. Zamówiłam i zjadłam. Nasze własne ciało potrafi nas zaskakiwać....

      Usuń
    5. oj.proszę nie .... Smród wygląd i konsystencja tych podrobów, czyli jadalnych organów wewnętrznych zwierząt na talerzu mnie powala...."Nie jadam nic co ma twarz" zwykła mawiać moja znajoma wegetarianka-po czym zamówiła najpodlejszego kebaba ze wszystkim połknęła i rzygała dwa dni ale od tego czasu filozofia żywieniowa się jej zmieniła. Golonki jada i udkami z kurczaków nie gardzi. Wszystko dla ludzi poza podrobami

      Usuń
  8. 1. Zimny szpinak. Przez kobietę podany. Szpinaku nie tknę-podającej kobiety nie ma w moim życiu.
    2. Prasowanie. A że mam jak Ty-"nie lubię, nie robię" to i "wyglądam jak wyglądam"
    3. Nie mam pojęcia. Imię kojarzy mi się z blondynką o dużym biuście.
    4. Schrupałbym Panią Ogórek. Wielokrotnie.
    5. Nie wiem. Kobieta ma bogaty sortyment "wystawowy"
    6. Zbyt mało oglądam tv żeby wiedzieć. Ale niebawem będzie to jakiś biskup.
    7. Zaczarowany ołówek. Co za ściema! Oglądałem bajkę a potem rysowałem te wymarzone klocki lego i co? Dalej były tylko, kurwa, w Pewexie..
    8. Rockowej. Ale jak jestem dobrze nagrzany to zatańczę do każdej.

    9. Pamiętam historię. Nie mam pamięci do imion. Musiałoby być równie piękne jak Gabriela żeby zostać wyjątkiem.
    10. Tego też nie pamiętam.
    11. Na zewnątrz odparłbym od razu....Kurcze..

    buziak.
    Radek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radku - ja w końcu przyjadę na te wschodnie rubieże, i specjalnie podam Ci ciepły szpinak.(a szpinak to ja przygotowuję wyśmienity)
      Pani Ogórek też jest na mojej liście:-) Ma też dodatrkowe punkty za dobór stroju do okazji. Ale i tak...gdzie jej tam do Neli!

      Usuń
  9. Poinstruowany jak mam rozumieć pytanie 4 i 6 poprawiam się:
    4. Łyżkami jeść: posłankę Pawłowicz. Zwłaszcza gdy ona spożywa sałatkę na sali sejmowej.
    6. Najbardziej wpływowy polityk: wkrótce Antoni Macierewicz. Dlaczego? Bo jego wynurzenia zrobią z mediów tragikomiczny cyrk.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Najohydniejsza potrawa jaką spożyłeś - sama zrobiłam: zapiekany w folii marynowany w occie śledź z warzywami, najgorsze paskudztwo świata
    2. Najgorsza czynność do wykonania w domu - zdecydowanie prasowanie
    3. Wiesz kto to jest Kylie Jenner, bez zaglądania w Google - wiem, siostra tej dupiastej no jak jej tam... a córka Krisa Jennera, który od niedawna jest kobietą.
    4. Którego polityka polskiego z przeszłości lub teraźniejszości mógłbyś "łyżkami jeść" - wybacz, ale żadnego, chyba że politykiem można nazwać Bartoszewskiego, to był genialny!
    5. Co pokazała Pietrasińska? / nie, nie...żadne Google - no cóż, rowek pokazała :))), i chyba wszystko poza tym też! Pudelka się czyta jednakowoż :)
    6. Kto jest najbardziej wpływową osobą w polskich mediach? I dlaczego? - Jest parę takich osób, jedną z naj jest na pewno Małgorzata Olejnik, powiedziałabym że Kuba Wojewódzki też, ale w trochę inny sposób.
    7. Bajka z dzieciństwa, której nie znosiłeś. - Dziewczynka z zapałkami, wylewałam łzy, jak można było dać jej zamarznąć!
    8. Przy jakiej muzyce "chodzi ci nóżka'? - przy wielu rodzajach, z wyjątkiem niemieckich marszów i polskiego disko polo. :)

    Z pytań dodatkowych wiem, że pies miał zapalenie pierożka.
    A to puszyste, co masz w środku to na pewno Twoje bardzo miękkie wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń